За какво и е на Анито този блог?

....върви блог игра на тази тема....застигна ме и мен...гледах въпроса умно...написах го в текстов файл....тц...нищо не ми идва като инфо....сменях местата на думите на произволен принцип...ъкъм...не ми се получава...и като всеки интернет потребител реших да питам чичко Гугъл....питах го за на Анито блога....мълчи....а туитър имала....вижда се...пише глупости и там...но за блога ни стон ни вопъл...голям профан е...поне да го беше пооптимизирала малко ли...


.....чета и коментарите...последния....коментар като коментар...обикновен...ама тя и Анито обикновена...семпла...простее да не кажа.......и тук не е отговора явно...



...чудих се причина...причина...а я чакай да я видим колко е меркантилна...пффф греда....дезактивиран профил....ако беше активен....можеше да я обвиня, че за пари го прави...и да спрем до тук...


.....мисля...мисля...ровя из нета...бе дай да видим нещо жизнено необходим ли е...тоя ти ми блог...че така пише ли пише това момиче тук...

....мълчи гугъла...не казва...аз отговор не успях да открия.....

а на Вас за какво са Ви тези блогове?

5 коментара:

Aquawoman каза...

Много забавно поднесено :)))
А аз...не знам за какво ми е моя блог - най-вече да ми съхранява спомените.
Хубав уикенд, Ани и весело изкарване на Хелоуин :)

Златина каза...

Моят пък е нещо като фото-дневник. Нещо за спомен, ден след ден! :)
Иначе в сайта ми /дето съм го позарязала/ е по-големия миш-маш. :))) - стихове и приказки, които съм харесала, още мои снимки, размисли и тем-подобни драсканички!

Lita каза...

Хареса ми :)
Обичам да наминавам към блога ти - уютен е някак ;)

Valkocompany каза...

Хъх.Изоставам.На твоите 537 000 резултата човек само може да завиди.

Анонимен каза...

Да, вероятно така че е