бай Мильо - градски митове и легенди


Мильо Лудия...гърбушкото....чешитът с най-голям пенис...хахото...чикиментото...ампито...и още много в този ред на мисли....истината е, че като ученик Мильо заболява от менингит...в резултат на което развива психични отклонения....според легендата Мильо имал добро сърце и огромен член...митове и легенди витаят около тази личност...."Главната? Бай Мильо? Нисичък, прегърбен, странно духовит и вярващ в незнайното- това беше той. Шепнеше нещо на свой език, винаги засмян в своята лудост, но носещ забава на всички, емблема на Главната през миналия век" - разказват хората в спомените си...."Мильо?По време на неговото погребение ковчегът се оказа тесен и заради възбудата му, остана незатворен.."..... Данко Данев прави скулптура на Мильо - едната му ръка е мушната дълбоко в джоба – който знае за какво става дума, се досеща какво държи....другата зад лявото ухо...сякаш иска да каже -Ела от тук, че си ми на глухото ухо....кое лъжа, кое истина....радват му се хората...и носи усмивки по Главната и в този век....

5 коментара:

Златина каза...

Това в кой град? Сори за невежеството! :)

Anito каза...

Пловдив :)

Lita каза...

имам много приятели от Пловдив, и съм виждала много снимки със тази статуя, но така и не знаех кой е този човек :)
сега вече знам :)

Nüral каза...

Незнайно защо, първия път когато го видях ми се прищя да му прошепна една от мечтите ми... а тя взе че се сбъдна.
Натрупаха се много нови, май е време да го посетя. Не за друго ама ми домъчня за "Мильо". А и за града му.
ps: мерси за запознанството.)

Anito каза...

nuralt невероятна история :) @Лита радвам се....