Моите отговори...

Силвия, благодаря ти....веднага се отзовах....
1.Били си сте арестуван?-не...за щастие....успях да скрия парите и следите
2.Целували ли сте с някой който не сте харесвали?- да....ама то на ужким
3.Спали ли сте до 5 следобед?-да....не е като да не ми се е случвало
4.Изключвали ли са ви от училище?-не...те по мое време разрешаваха до 160 извинени отсъствия...
5.Изпитвали ли сте любов от пръв поглед?-да...и от втори и от трети...
6.Съсипвали ли сте се колата в катастрофа?-не...но съм съсипвала вълнена блуза в пералня....ако се брои
7.Уволнявали ли са ви от работа?-не...напуснах сама
8.Пели сте на караоке?-да...с Крис и брат ми....ама фалшиво...
9.Насочвали ли сте оръжие към някого?-да....пластмасов пистолет към другарчето от махалата....извинявай
10.Целували ли сте се под дъжда?-да...чадъра беше от китайските и се счупи
11.Имали ли сте близък досег със смъртта? да ...
12.Виждали ли сте някой да умира?-да
13.Играли ли сте на бутилка?-не...обаче на NFS, WoW да...
14.Пушили ли сте пура?-да...и пак ще пуша...
15.Седяли ли сте на покрив?-не...но затова пък съм седяла на пода...
16.Прикарвали ли сте някой през граница в друга държава?-да...себе си...легално де
17.Бутали ли са ви в басейн напълно облечен?-не...страх ги е, само се заканват
18.Чупили ли сте си кост?-да...ръката...паднах от леглото....по време на игра....играчка-плачка...палавница а?
19.Бягали ли сте от училище?-да..
20.Яли ли сте насекоми?-не...
21.Ходили ли сте насън?-не
22.Разхождали ли сте се на плажа под лунна светлина?-да...е как, на слънчева може и да пропусна, но лунната не...
23.Карали ли сте мотоциклет?-ехххх не
24.Късали ли сте с някого?-да...ми като се държа като келеш...
25.Лъгали ли сте за да избегнете глоба?-май не
26.Летели ли сте с хеликоптер?-не..
27.Бръснали ли сте си главата до голо?-не до голо....но коса от кръста до първи номер я скъсих от раз...
28.Докарвали ли сте приятeля си до сълзи?-не знам
29.Яли ли сте змия?-не ...тези пък животинки каква фобия ми вкарват...
30.Участвали ли сте в протест/демонстрация?-не
31.Пърдяли ли сте на атракацион в увеселитен парк?-не...
32.Бойкотирали ли сте целенасочено някой и нещо?- да...проклето съм
33.Участвали ли сте в банда?-не
34.Показвали ли са ви по телевизията?-не, искаха ми интервю, а аз им казах че си пълнят новините с глупости, те се разсърдиха и си тръгнаха...
35.Били ли сте арестувани? -не...нали ви казах...
36. Стреляли ли сте с огнестрелно оръжие? да (ловно, но не по живо същество...не мога..май....абе по-добре да не проверявате)
37. Плували ли сте голи? не обаче съм плувала с дрехи в Марица-по неволя
38. Правили ли сте шевове на нечия рана? да, и то по Донати
39. Карали ли сте сърф? е и тук не
40. Обаждали ли сте се на 112 или друг спешен номер? 150
41.Пили ли сте направо от бутилка с алкохол? Да, когато пиех....сега само в чаша и мноооого малки количества...
42.Били ли сте оперирани? Не, да чукна на дърво но съм присъствала на много операции, колко точно не знам, за статистика трябва да седна да ги преброя....
43.Тичали ли сте голи на обществено място? Не...но навлечена на стадиона да...
44.Карали ли са ви с линейка в болница? Да....не като пациент..
45.Губили ли сте съзнание, без да пиете? да имаше такъв повод....преди време...ама той беше много красив мъж...
46.Пикали ли сте в храстите? да....добре, че не ме хванах, глобата беше 10 лв...
47.Бягали ли сте от полиция? е не....стига де, накрая ще си призная
48.Дарявали ли сте кръв? не...хипотоник съм
49.Хващали ли сте телена ограда под напрежение? не...чета внимателно предупредителните табели....
50.Яли ли сте крокодилско месо? Не...вегетарианка съм
51.Убивали ли сте животно, когато не сте на лов? да....комар
52.Попикавали ли сте се на обществено място? Не....нали пиках в храста, не следиш интервюто
53. Промъквали ли сте се в кино, без да плащате? Да....с чичо ми, в неговите младежки години :D
54.Рисували ли сте графити? не....снимала съм ги
55. Обичате ли още някой, който не е редно да обичате? е не надявам се....
56. Слагали ли са ви белезници? да....детски
57.Вярвате ли в любовта? да....вярвам и...любов вярвам ти бе...
58. Били ли сте се? аз ли?....еми да....ама той брат ми ме провокира
59. Крали ли сте нещо? не....не крада....директно си го взимам нещото...
60. Яли ли сте охлюви? ух не....това пък ми е много гнусно
61. Давали ли сте пари на бездомни/просяци? да....и цигари
62. Помагали ли сте на някой да изкара изпит? да.....оле изпит, аз съм на изпит след час
63.Удряли ли сте някого с бухалка или пръчка? не
64. Били ли сте толкова уплашени, че да се разплачете? не....трудно се плаша
65. Нападало ли ви е куче? да....всеки ден по няколко пъти....от любов
66. Били ли сте съдени? не в съд....иначе, кой не е бил съден от някой....

2 коментара:

Lita каза...

оо, супер весело си го написала :D
смях се от сърце :)

Anito каза...

:: привет, радвам се, че си се отбила насам..