Равносметка...



2009 година за мен....

1.Обещах си да отида на море....отидох два пъти....
2.Взех си всички изпити успешно...остава един последен семестър....диплома и надявам се новата така дълго чакана, мечтана и бленувана работа....
3.Работих много....здраво...това е част от живота...няма как...
4.Посетих интересни места....изложби....театри...
5.Видях се с всичките си приятели, които все, как става така се оказват от прекалено далечни места спрямо местожителството ми....
6.Запознах се с доста нови, интересни и много, много позитивни хора....
7.Сдобих се с най-прекрасното, своенравно и любвеобилно куче.....Северин Своенрав.....
8.Загубих немската овчарка....много силен сантиментален спомен от баща ми....сега поне са заедно....R.I.P…Сара, тате....липсвате ми....липсвате и на трима ни...но такъв е живота...
9.Не пихме нито кафе, нито хапнахме торта с Минко...а бях обещала....нищо следващата година задължително...
10.Не си купих фотоапарата, за който мечтая....но и това след няколко месеца...
11.В семейството всичко е ок....
12.Изпратих картички на доста непознати хора....и получих доста такива....

13.Продадох няколко дизайна на тениски...
14.Наложих си да простя на един човек....Живко, простих ти....ужасяваше ме това, че мога да изпитвам толкова болка, обида и омраза в комбинация към човешко същество...тормозеше ме много време този факт....дърпаше ме назад...тъпчех на едно място....вече всичко е ок...мога да продължа напред...
15.Махнах си пиърсинга от езика....
16.Влезнах в джамия....
17.Ходих на църква, всеки път, когато чувствах, че трябва....
18.Усмихвах се много....и ще продължавам да го правя....
19.Накарах доста хора да се усмихнат....и ще продължавам да го правя...
20.Ходих на йога...е макар и не особено редовно...
21.Не спрях да пуша....цигари...
22.Получих много и хубави подаръци....а празниците все още предстоят :)
23.Един мъдрец ми разказа игрите два пъти през годината....не, не , не си го и помислям...помъдряването няма да ме застигне...поне не скоро...
24.Качвам моя снимка в интернет....
25.Ще ставам на 30....очаквах да е странно усещането...според филмите и книгите.... не ми тежат определено...няма я и кризата на средната възраст....няма я и така описваната депресия :)
26.Вярвам в любовта...отново...
27.Моя план за 2010 е....план няма


Весели празници на всички!надявам се да не съм Ви досаждала много с писаниците си....

9 коментара:

Kemerova каза...

Хубава равносметка, май е време и аз да се замисля за такава...
Определено, всички неща, които си направила са много хубави и надявам се са си заслужавали.
Това с възрастта, повярвай ми, няма да го почустваш... Моите са даже повече, но важното е как се чустваш в момента...
Загубата на любим човек или животинче/та то е част от нас/ е много болезнена. Разбирам те напълно...
Една виртуална прегръдка имаш от мен.
Ей така, за подкрепа и кураж!

Kemerova каза...

Да добавя само, че изглеждаш прекрасно!
Весели празници ти пожелавам!

Жоро каза...

Ако тази снимка не се е получила случайно(или с друг замисъл) - много си артистична.

Anito каза...

@Kemerova благодаряти за прегръдката....пък за прекрасното... всеки човек изглежда прекрасно...@ Жоро....ами снимка...де да знам...Весели празници :)

Minko Lazrov каза...

1. По точка 9 комай и аз имам вина!
Обещавам догодина задължително да поправим грешката!
2. Искам да видя някъде дизайнерските тениски от точка 13.
3. Какво беше усещането от посещението на джамия (т. 16)

М.

Anito каза...

така, точка девет я броим тогава в план 2010 направо...твоя точка 2 моя 13...ще ги намятакм в едни пост някой ден нещата...дизайнерски е силно казано...аз не съм про...хоби ми е фотошопчето и илюстратора...често се пробвам в разки контести в 99design...и понякога вземат, че ми ги купят...относно точка 3 твоя, моя 16...усещането е като за чисто място с положителна енергия...особено приятно впечатление ми направи това, че на входа изключително дружелюбно посрещаше човек от персонала...отговаряше на въпроси и разказваше за джамията...

Anito каза...

@Minko Lazrov http://s55.photobucket.com/albums/g124/kota_22/Share/?albumview=slideshow ето някои от дизайнчетата....

Minko Lazrov каза...

Трябва да посетиш Арменската Джамия в Истанбул. Уникална е!

Minko Lazrov каза...

Трябва да посетиш Арменската Джамия в Истанбул. Уникална е!