3х1 очаквано добра комбинация...

........Обратен ефект + рожден ден + Polinero Place..........снимките са в доста разбъркан порядък...нормално все пак е 04.10..от към час...не мога да ги подреждам...пък и не мисля, че е необходимо...мястото е върховно...Полинеро...господин Ботев клуба Ви е жесток...Обратен ефект...е за тях какво...лудички, готини, атрактивни....относно рожденния ден....ами беше ми особено приятно в компанията на готините момчета...Тео, Крис, Пецата, любимия ми брат ...приятелката ми Ася, сестричката и...и Любчето...














и тук специални благодарности за прекрасните цветя...особено розовия лилиум от Пецата...значи, който гледа снимките...розовия лилиум е от Пецата :)
...за розичката да кажа...донесоха ми я на крака...вместо телефонно обаждане Крис и Мишето, трогна ме адски жеста... (аз никак не харесвам есемесчета...не ги използвам...предпочитам телефонно обаждане като вариант при невъзможност да се видим и съм щастлива, че и хората около мен са на същото мнение...)...
....е като тръгнах да се обяснявам за цветята...е сега този слънчевия е от мама и братиньо...за 18-тия рожден ден :D
...купончето се получи....доволно харашо...

2 коментара:

frog and roll каза...

Честит рожден ден, Ани! Много здраве и много любов! :)

Готин купон, готина вещичка. :) Ама какво е туй пране, проснато посред клуба, хахах?

Anito каза...

frog'n'roll :D като на Хари Потър леля му съм...благодаря ти....а за простора сега ще кажа...значи идеята била, че Коледа е семеен празник...и се празнувал в домашна обстановка....та да не е извън каноните работата...печка чудо...кюмюр....прането...пералнята...как си му е реда :D