Последните няколко филма, които ми харесаха....

1. The Informers(2009) от където изскочи и новия ми музикален фаворит в листата на AIMP2

2.Fighting (2009)

3.Banlieue 13 Ultimatum (2009)


и последния, но не на последно място
4.Inglourious Basterds (2009)

гениален, както винаги...Тарантино...лично на мен малко ми липсваше присъствието на Ума Търман....но така го е решил гения...и филмовата музика....най-доброто от най-добрите....и разбира се мега, ултра големия и гениален David Bowie

бай дъ вей филма го гледах само 2 пъти до тук...а това за мен е извод, че е ултра, обикновено филм гледам до средата някъде....не за друго, а от отегчение...

1 коментара:

frog and roll каза...

И Тарантино, и Бауи са ОК.
Познавам песента от изпълнението на Грейс Джоунс. Не знам кой на кого е направил кавър, но няма лошо. :)