The Sunshine....

рових из блоговете на хората, които следя...зачетох се при Фани...върнах лентата доста назад....някъде около средата на 2007.....спомних си къде се запознахме...с теб.... ..Vbox..по повод едно клипче правено от мен..."bqh piqn__
znam 4e mn se radvah kato 4etqh teksta v tvoq profil,
ama___osven 4e pissah ne6to___ drugo ne pomnq___
mi da bqh po nqkvi t1pi zavedeniq do sled 3.00h___
taka 4e nevklu4vam sa koe e krasivo__
no 6tom kazva6__
pone ot sofiq li si___
debela li si ,grozna li pi6i za sebe si za6toto
takaa 6te razbiram po dobre tvoeto dvijenie
v sveta na senkite___-" :) .....после темата за илюминатите и new world order...разговорите - що е то критик? и има ли нужда от него?.....сюреализма, Леонардо да Винчи, Дали, Бретон, Ернст, Цара,"Фонтан"-на на Дюшан...Фрида Кало, която ми е и фаворитка...St.John The Baptist после zoom....най-прекрасната коледна елха снимана някога някъде...джъст фор ми....която ме трогна до сълзи...Новата 2008 година.....изненадващо послание....една песен не особено типична за твоя музикален вкус.... :D каза, че не си пиян и нямаш управдание....и че грешките при Atim_ винаги значат нещо... .... един от пътите когато те разплаках...надявам се един ден да ми го простиш... исках само да те видя да се смееш под пурпурния дъжд.... ....толкова прекрасен човек си....и си прав....аз съм садист :D ... DDAtim ........ ....(kiss) (angel) (hug)