регистрирах се и в сураттефтера....

защо?!?....от де да знам...нали такава е модата...след първоначалното ми тридневно пребиваване в twitter...преди около месец и последващото отегчение с резултат изтриване на профила....поднових регистрацията си и там...във facebook едва ли има нещо което мога да кача...снимки от сорта на много съм хубава точка ком не са ми в стила....twitter определено ми е приоритетен...идеално място е за бълване на простотията ми, която значително ескалира на ниво - работна среда .....отегчението ми и в двата варианта сайтове или платформи или каквото там се казват идват от факта, че не буди интерес у мен личния живот на другите.....предаден чрез снимки или изречения от точно определен брой символи, които са лишени от пълно съдържание и смисъл....

P.S @krokodilerian: кога ли MS ще купят facebook и ще го съсипят, за да се спре цялото това малоумие...

1 коментара:

wH1sp каза...

MS ако купят FB ще го слеят с Windows Live мрежата, което ще е много хубаво нещо.

По принцип MS имат свойството да обичат неща, с които се върши някаква работа... нали именно затова ги подиграва Apple в рекламите. Така че ако купят Facebook сигурно много ще го изчанчат, докато стане нещо, от което реално да има полза освен "дърабърасфера".