Коя съм аз извън работа - блог щафета


Досие: на Анна Иванова Иванова
Код:Коя съм аз извън работа?!?!?

По последни официални данни с днешна дата....неомъжена....неосъждана....не се води на отчет в психодиспансера...
Любима музика...ако може изобщо музиката да бъде ограничена в топ 10...20...100...1000....та топ 10....
Prince – Purple Rain
2Pac - Until The End Of Time
Sting - Shape Of My Heart
Joe Cocker - N'Oubliez Jamais
Alphaville – Summer Rrain
Frank Sinatra - My Way
Robbie Williams – Feel
Michael Jackson – Stranger in Moscow
PIF – Приказка
Rising - Angel

Любими филмчета ...пак топ 10
Natural Born Killers
Leon
Kill Bill
Pulp Fiction
No mires para abajo
L u n e s D e F i e L
MATRIX
Last Tango In Paris
T he Piano
Zandalee

Любими книжки...
Библия
Малкият принц - Антоан дьо Сент-Екзюпери
Осъдени души - Димитър Димов
Като гореща вода за шоколад - Лаура Ескивел
Малинали - Лаура Ескивел
Вино от глухарчета - Рей Бредбъри
Вълшебната планина - Томас Ман
Нетърпеливо сърце - Стефан Цвайг
Ева Луна - Исабел Алиенде
Кръстникът - Марио Пузо

Любим стил изкуство
– Сюрреализъм- Салвадор Дали - The Persistence of Memory, Бретон, Ернст, Цара, "Фонтан"-на на Дюшан...Фрида Кало, която ми е и фаворитка....
интересно ми е течението дадаизъм....наивизъм,...но да не доскучавам със статистика..
Любим фотограф
Ангата...прави най-добрите снимки на коткиге и кучето ни.....
Любим художник
И не само.....Димитър Димов DDatim
Хоби-та:
фотошоп, илюстратор, обичам да снимам...ходене пеша, йогата я зарязах - все закъснявам за часовете, а това както е известно е недопустимо.... за зумбата съвсем няма възможност........въртя си велото трета поредна вечер в къщи да видим до кога....обичам изложби, театрални постановки....любим клуб „Полинеро”-....обичам да танцувам....става ми лошо ама наистина до припадък от зациклянето в хаус дископатечница...пред такава бих предпочела чалгия(последно съм била забелязвана в подобно порочно заведение преди 5 месеца...кършеща се на Теодора-Изневерявам ти :D засрам)....мечтата ми в тази сфера е посещение на дискотечка...ама такава да те надъха от вратата още да се размяташ по дансинга....ретро, диско, латино, рокче, хип хопче.... смесена работа....ама няма.....понякога просто обичам да си стоя в къщи сама....на тишина....и да правя нищо....

Храна...обичам да готвя и се справям перфектно....ррррреклама...мога да правя коледно пънче, което е нарицателно вече сред мъжката част от компанията, която не знам защо и какво лошо съм им направила ама гледат да се оттърват от мен и да ме дадат на някой...та визитката ми е...Анито може да прави свещ и дърво ела да Ви запознаем или онова на новата година помниш ли го шоколадовото....оная мацка дето го прави е тук ела да я видиш :D....просто няма начин да ме продадете докато се движим заедно...хората не смеят да ме погледнат, камо ли да питат как се казвам ...респектирате с външен вид горили и ще ви тровя оооощее :D....от към хапване не съм хич претенциозна...стига да няма месо...моркови в сварено състояние...да не е солено и мазно :D абе един буркан пиекани чушки и един комат ляб и ме пращайте да си ходя у дома...
Напитки....вода...минерална, трапезна, чешмяна...няма проблем...алкохол....много рядко ромче...
Плодове много и всякакви, както и дооста шоколад...ако може да е млечен с бадеми или лешници...всички останали плодово-кремови плънки ми убиват ендорфина направо :D
Горд собственик съм на три котки и едно куче...което за разлика от котките е световно известно вече :))))...обожавам децата...не знам как ме надушват...правила съм си експеримент в присъствие на други хора с мен...влизайки в заведение при наличие на хлапе до 15 минути се започва едно правене на муцки, усмивки, закачки...те са най-искрените и чисти същества...в техния свят всичко се решава директно с малко думи.....искам шоколад....обичам те.....ти си вещица......спри да пишеш вече :)))) благодаря на Ванката за поканата...предавам щафетата на всеки, който би искал да понапише нещо по темата...

5 коментара:

Иван каза...

Харесва ми оригиналния ти стил на изразяване!
Благодаря още веднъж, че прие поканата ми.

Lita каза...

хахаха :))
Ани, много свежарско досие си изкарала :)
верно ли те бъзикат за пънчето? не ги е срам! помня го много добре - сладкарски шедьовър (аз с толкова трудни работи не бих се заела):)

Valkocompany каза...

Kill Bill
Pulp Fiction са много важни заглавия :))

Анонимен каза...

Hello. And Bye.

Anito каза...

@Иван за нищо :) @Лита представяш ли си...в живота пречка съм им аз такава тиха, скромна и добра душица :D @Valkompany :) ъхъм а в копилетата тя ми липсваше определено... @Анонимен Bye...and don't look down :)