13 работи...... за мен.....



щафетата е подадена от Краската....

1.Не консумирам месо.....пия много вода.....3-4 литра дневно....
2.Имала съм всевъзможни цветове на косата....пиърсинг на езика....
3.Работя на две места....и междувременно уча.....ако питате защо точно го правя....не знам...шесто чувство...
4.Сънувам ли някаква гадост....се случва нещо лошо....
5.Трудно допускам хора до себе си......макар, че контактувам с много такива....добре знам кои са приятели и кои не.....е случвало се е и да греша.....и да патя.....но нали така се трупа житейски опит....
6.Имам теория, според, която е недопустимо и непростимо да си гениален специалист в някаква област.....и да си пълен боклук в чисто човешко отношение....
7.Имам теория за таланта и мързела.....ако вземем един талантлив човек, а той задължително е и мързелив, няма начин просто....мързела го подтиска да се развива.....ако вземем един неталантлив, упорит и трудолюбив човек...след известен период от време той стига до нивото на този с вродения талант.....и продължава нагоре по стълбицата....
8.Не обичам да публикувам свои снимки в нета....тоест снимки, на които съм аз.....нямам комплекс....но и нямам амбиция да се показвам.....
9.Ненавиждам изневярата......
10.Не съм суетна, но държа на външния си вид...на душевния комфорт...на мира и спокойствието.....боря се за пълна хармония....
11.Не мога да плувам....но спортувам....сменяйки заниманията перодично....ходя всеки ден пеша....по 1 час...
12.Обичам и търся разнообразието....орането в една бразда ме изкарва от равновесие....зациклянето, сивотата и еднотипното, монотонно съществуване са най-върлите ми врагове....
13.Много обичам да пазарувам с карта дрешки и обувки....да пазарувам по интернет....да почивам в хотел....близо до море по възможност.....обожавам парфюма на Estee Lauder "Intuition" - това съм аз....отчасти :)

всеки, който има желание би могъл да продължи.....

8 коментара:

Aquawoman каза...

Ани, страшно ми хареса шеста точка!
За съжаление в днешно време често се срещат такива хора, аз ги наричам образовани простаци ..
Усмихната неделя! :)

Lita каза...

интересно :)
подписвам се с две ръце под 7ма точка - хем съм талантлива, хем съм мързелива :D (но работим по въпроса)
а иначе номер 13 все едно аз съм го писала :)

Розичка каза...

Беше ми интересно да прочета този постинг!
Целувки :)

Anito каза...

:) целувки и за вас...

Anito каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
Minko Lazrov каза...

Имам само един въпрос. Защо смяташ, че можеш да се опишеш с 13 точки (правила, мисли) и кому е нужно това? Или това е просто блог игра и всеки се описва за да го "познават" "реално"/"виртуално" другите.
Не разбирай думите ми погрешно. Просто не смятам, че е нужно човек сам да си слага рамки.
Та Ние, хората са различни и още по интересното е, че се променяме ежедневно! И именно това ни прави супер интересни.
Иначе 80% от тези 13 точки описват и мен в този момент. Но дали ще е така и утре?!...

Anito каза...

няма как да те разбера погрешно....просто блог игра е.....аз самата не се познавам достатъчно....оказва се, че не познавам и хора, с които съм била позната години наред....невъзможно наивно и налудничаво идва едно такова описване в 13 точки....а още по пък е и опита за опознаване....но това са някакви хипотетични разсъждения....едва ли някой чете с тази цел...по-скоро това е носител на информация за самата мен...както и целия блог всъщност...търся се...себе си...или поне това, което бях...до момента, в който се изгубих.....безуспешно до момента....

Анонимен каза...

If you do not mind the attached hood or you're only setting up on using the jacket for actual [url=http://www.northfacejacketsdiscounted.org]north face outlet online[/url] months sports, the Women's North Experience Titanium Insulated Milano Jacket is just about certainly planning to satisfy your needs with its [url=http://www.northfacejacketsdiscounted.org]north face outlet online[/url] , fashion, and price. Just maintain in your mind that the belt, an addition that serves only a fashion purpose, is not removable.